هات داگ تنوری

دنیای فست‌فود هم انتها ندارد و در میان گزینه‌های آن، هات داگ تنوری هم یکی از غذاهایی است که افراد آن را دوست دارند و در کنار سایر غذاها حتما یک عدد از آن را سفارش می‌دهند. در این مطلب دسپخت قرار است برایتان بگوییم چطور همان هات داگی را درست کنید که مانند رستوران‌ها خوشمزه باشد و همه افراد مخصوصا فرزندانتان آن را دوست داشته‌باشند.

مواد اولیه لازم برای هات داگ تنوری

نام مواد مقدار لازم
سوسیس ۴ عدد
نان باگت بزرگ ۴ عدد
پنیر پیتزا ۲۰۰ گرم
قارچ ۱۲ عدد
خیارشور به اندازه دلخواه
گوجه فرنگی به اندازه دلخواه
کاهو به اندازه دلخواه
سس مایونز/خردل/ فرانسوی به اندازه دلخواه
فلفل قرمز و آویشن به اندازه دلخواه
روغن مایع سرخ‌کردنی به اندازه دلخواه
هات داگ تنوری
طرز تهیه هات داگ تنوری

طرز تهیه هات داگ تنوری

مرحله اول:

هات‌داگ‌ها را از پلاستیک‌شان درآورید و سپس، با یک عدد چاقو برش‌های مارپیچ رویشان ایجاد کنید. در ادامه، در یک تابه روغن بریزید و آن‌ها را داخل روغن داغ سرخ کنید. می‌توانید از تابه‌های گریل هم برای این کار استفاده کنید تا ظاهر سوسیس‌ها خط‌های کبابی داشته‌باشند.

مرحله دوم:

قارچ‌ها را به شکل خلالی خرد کنید و تابه را روی حرارت بگذارید تا به همراه روغن داغ شود. سپس، قارچ را به آن اضافه کنید و سریع هم بزنید تا آبشان گرفته‌شود. برای این‌که رنگ قارچ‌ها تیره نشود، یک قاشق غذاخوری آب لیمو ترش تازه به آن اضافه کنید.

مرحله سوم:

نان باگت‌ها را با چاقو باز کنید و مقداری از خمیر داخلشان را بردارید تا جا برای ریختن مواد ساندویچ باشد. روی دیواره‌های داخلی مقداری سس دلخواهتان را بریزید و سپس، سوسیس‌ها را داخل آن بگذارید. در ادامه، پنیر و قارچ را هم به آن اضافه کنید.

مرحله چهارم:

خیارشور، گوجه فرنگی و کاهو را به اندازه دلخواه خرد کنید و داخل نان‌ها بریزید. در ادامه، فلفل قرمز و آویشن را به هر اندازه‌ای که دوست دارید، اضافه کنید.

مرحله پنجم:

دور ساندویچ‌ها کاغذ آلومینیومی بپیچید و سپس، برای مدت ۵ دقیقه در فر از قبل‌گرم‌شده بگذارید. با این کار، پنیر به‌خوبی آب می‌شود و یک ساندویچ بی‌نظیر خواهیدداشت.

هات داگ تنوری
طرز تهیه هات داگ تنوری

نکته‌های بهتر درست کردن هات داگ تنوری

  • سس‌های چیلی، سالسا یا کچاپ هم می‌توانند به دستور شما تهیه شوند.
  • اگر نان باگت نداشتید، می‌توانید از نان‌های دیگر مانند نان لواش برای درست کردن این ساندویچ استفاده کنید.
  • بعضی افراد دنبال ساندویچ‌های پربارتری می‌گردند. اگر شما هم از این سبک استقبال می‌کنید، می‌توانید مقداری سیب‌زمینی خلالی به آن اضافه کنید.
هات داگ تنوری
طرز تهیه هات داگ تنوری
هات داگ تنوری
طرز تهیه هات داگ تنوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا